Звіти ЦНАП
ЗВІТ
про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» та ВРМ Висоцької сільської ради за 2024 рік
Загальні відомості
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Висоцької сільської ради (далі ЦНАП), є постійно діючим робочим органом, утвореним Висоцькою сільською радою, з метою забезпечення надання адміністративних послуг мешканцям громади. Центром забезпечується надання адміністративних послуг адміністраторами, у тому числі шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Для забезпечення належної доступності адміністративних послуг жителям старостинських округів, у громаді утворено 2 віддалені робочі місця (ВРМ) «Центру надання адміністративних послуг» у с. Людинь та с. Тумень Сарненського району Рівненської області, в яких 2 старости та 2 спеціалісти ВРМ ЦНАП можуть надавати адміністративні послуги відповідно до затвердженого Переліку. Жителі сіл громади мають можливість на місці отримати базові послуги: зареєструвати місце проживання, подати документи для оформлення житлової субсидії, пільги чи державної допомоги, отримати ті чи інші місцеві послуги.
Основні принципи, на яких базується робота ЦНАП - доступність, зручність, своєчасне, повне та якісне надання адміністративних послуг.
Чисельність мешканців Висоцької територіальної громади, яких обслуговує відділ «Центр надання адміністративних послуг» Висоцької сільської ради – 5186 осіб.
Загальна кількість адміністративних послуг, надання яких було запроваджено у/через відділ ЦНАП та ВРМ Висоцької сільської ради становить 137 послуг. Варто зазначити, що у зв’язку із запровадженням воєнного стану, надання деяких адміністративних послуг призупинено, це зокрема деякі земельні питання.
Основні групи адміністративних послуг, які надаються відділом ЦНАП та ВРМ:
- Послуги місцевого значення;
- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання громадян;
- адміністративні послуги соціального характеру;
- пенсійні послуги;
- реєстрація нерухомості;
- земельні питання;
- нотаріальні дії;
Інформація про надані адміністративні послуги:
Всього за період роботи з 01.01.2024 року по 31.12.2024 рік відділом ЦНАП та ВРМ Висоцької сільської ради надано 18879 адміністративних послуг.
У 2024 році були наступні адміністративні послуги:
ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ
Загальна кількість наданих послуг |
ЦНАП (центральний офіс) |
ВРМ у с. Людинь |
ВРМ у с. Тумень |
3404 |
1404 |
1320 |
680 |
ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ
Загальна кількість наданих послуг |
ЦНАП (центральний офіс) |
ВРМ у с. Людинь |
ВРМ у с. Тумень |
947 |
523 |
320 |
104 |
РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ГРОМАДЯН
Загальна кількість наданих послуг |
ЦНАП (центральний офіс) |
ВРМ у с. Людинь |
ВРМ у с. Тумень |
219 |
148 (реєстрація/зняття) |
45 (реєстрація/зняття) |
26 (реєстрація/зняття) |
3270 |
1540 (видача витягу з РТГ) |
1478 (видача витягу з РТГ) |
252 (видача витягу з РТГ) |
Надходження до місцевого бюджету за надання послуги (тис. грн.) |
9296,55 |
ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
Загальна кількість наданих послуг |
ЦНАП (центральний офіс) |
ВРМ у с. Людинь |
ВРМ у с. Тумень |
39 |
20 (субсидія) |
11 (субсидія) |
8 (субсидія) |
708 |
306 (пільги) |
280 (пільги) |
122 (пільги) |
У приміщенні Центру кожної другої п’ятниці місяця з 09:00 до 13:00 години проводиться прийом громадян представником Пенсійного Фонду України.
ПОСЛУГИ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО
Загальна кількість наданих послуг |
Надходження до місцевого бюджету за надання послуги (тис. грн) |
9825 послуг |
995545,42 |
З 18 травня набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» у відповідності до якого у ЦНАПі військовозобов’язані з 18 травня до 16 липня могли оновити свої дані. Всього за вказаний період оновили дані:
- Відділ ЦНАП (центральний офіс) - 277 осіб.
- ВРМ у с. Людинь – 140 осіб;
- ВРМ у с. Тумень – 50 осіб.
Безбар’єрність:
Вхід до приміщення облаштовано пандусом. Є місце для розміщення дитячих колясок.
Для осіб з інвалідністю облаштована вбиральня.
Є вільний wi-fi та місце для самообслуговування.
Прозорість:
З метою проведення опитування та отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг в ЦНАП відвідувачі мають можливість поділитися враженням від відвідування за допомогою унікального QR-коду, який розміщений у ЦНАП та на кожному ВРМ.
Інформаційне забезпечення:
Усі адміністратори і державний реєстратор пройшли навчання та отримали доступи у наступних реєстрах та системах:
• Державний реєстр прав на нерухоме майно;
• Реєстр територіальної громади;
• Програмний комплекс Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»;
• Єдина інформаційна система соціальної сфери;
• Єдиний державний веб-портал електронних послуг;
Варто зазначити, що адміністратори постійно працюють над підвищенням рівня своїх професійних навичок. Кожен адміністратор пройшов онлайн навчання на Порталі Дія, про що свідчать отримані сертифікати. Державний реєстратор та адміністратори беруть активну участь у офлайн та онлайн нарадах, тренінгах, зустрічах та семінарах.
Підготував:
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Висоцької сільської ради Антон ЛІЩУК